čtvrtek 25. února 2016

Love SINNERLIG

Kolekce SINNERLIG od Ilse Crawford mi doslova učarovala. Vím, že už je trochu staršího data. Jenže já si ji měla možnost naživo prohlédnout až minulý týden. Ty květináče, džbány, servírovací talíře... Věděla jsem, že jestli se někdy dostanu do Ikea, že si budu muset něco z této kolekce odvézt. Samo sebou, že odvezla. A odvezla bych toho daleko víc. Naštěstí jsem s sebou měla "usměrňovače" v podobě mého muže. Jen díky němu mám jistotu, že nakoupím z předem připraveného seznamu a většinou nic navíc.

Jestli mám v designu něco opravdu ráda, pak jsou to minimalistické, čisté tvary v různých odstínech šedé, černé. Takže když jsem
před pokladnami zahlédla servírovací tácy z této kolekce, bylo jasné, že ty mně nevymluví ani muž. Ještě mi hlavou vrtá úžasný džbán
z kameniny, rovněž z kolekce SINNERLIG, tak ten možná příště ;-). Také mi trochu mi mrzí, že květináče z této kolekce měli již hodně probrané. Ty velké, pro které jsem původně jela, už nebyly vůbec. Tak třeba opravdu příště!

Hezké dny přeji, Katka












12 komentářů:

  1. Ano, ano, ano! Sinnerlig je hóóódně povedená kolekce, vlastně všechno z ní. Taky jsem několikrát byla pro květináče, leč marně. Ale "pár" kousků jsem ukořistila. Mě uchvátila kolečka z akácie pod hrnce. Svícny, džbánokonve a a a a ...no prostě všechno :-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, naprostý souhlas- prostě všechno :-) No a co teprve nová kolekce VIKTIGT, která jsem přijde v následujících měsících. Myslím, že to bude také něco pro nás IKEA fajnšmekry!

      Vymazat
  2. krásný den, asi jsem trošku natvrdlá, ale mohu se zeptat, ty oválné šedé tácy na fotkách jsou také z kolekce Sinnerling? Nemohu je totiž na stránkách Ikea najít. Mnohokrát Vám děkuji za odpověď. Přeji Vám ať se Vám daří. Váš domeček je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsou to tyto :)
      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60313159/

      Vymazat
    2. Kláro, to jsem asi zapomněla napsat- na stránkách jsem je nikde nenašla. Ani nevím, zda šly tácy oficiálně do prodeje. Měli totiž pouze 2. jakost (na tácech naštěstí není nic znát). Takže určitě doporučuji navštívit nejbližší prodejnu Ikea. Já měla to štěstí na Zličíně v Praze. A děkuji za krásný kompliment!

      Vymazat
  3. Mně se moc nelíbila, ale u Tebe to vypadá hned jinak :) Krásně k vám zapadla.
    Jako kdyby u vás byla odjakživa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, chápu, může působit trochu surově. To mě však na ni lákalo. A děkuji :-*

      Vymazat
  4. Krasa! Dneska jsem tam byla ale tohle jsem tam teda nevidela :-( neříkej mi, ze se tam budu muset vratit?!?:-D

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, určo doporučuji omrknout. Tedy zda-li ještě něco seženeš. Protože, jak jsem psala v článku, je staršího data a rychle mizí. PS: Na jaře vyjde nová kolekce VIKTIGT, na tu se zajedu také podívat, poněvadž tuším také pecku. A děkuji! :-*

      Vymazat
  5. Sinnerling oslovil i me hned na zacatku, zamilovala jsem se na prvni pohled, naprosty souhlas. O techto podnosech nejak nevim, ale uz jsem je videla na jinych blozich a rikala si, odkud jsou a co to je? Ha, tak uz vim a diky. Moc pekne - vsechno, jako obvykle;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, tácy jsem na stránkách vůbec nenašla. Ani nevím, zda byly nebo budou ještě vůbec v prodeji. Měli totiž pouze 2. jakost, naštěstí však na tácech není nic znát. Děkuji za zastavení se, hezké dny!

      Vymazat