pondělí 8. května 2017

Obrazová koláž v ložnici / My gallery wall in the bedroom

Asi nebude žádnou novinkou, pokud se vám svěřím, že přímo zbožňuji tzv. "gallery wall". Ostatně o tom jste se mohli přesvědčit v několika předchozích příspěvcích. Když skládám novou "gallery wall", neřídím se žádným pravidlem, řídím se svými pocity a většinou taková koláž vzniká velmi spontánně. Dobrá, možná jedno takové své malé pravidlo mám - koláž by měla obsahovat různé typy fotografií, plakát s nějakým grafickým prvkem a ideálně i plakát typografický.

Nová gallery wall vznikla nedávno v naší ložnici a na jejím počátku stál poster z nové kolekce od známé značky Via Martine. Tato nová kolekce byla vytvořena na základě populárních plakátů modelek a modelů z její produkce a vznikla ze spolupráce Martine a další talentované umělkyně Simone Wittgen. A pokud jste jako já doteď zoufali, že její tvorba není k sehnání u nás v ČR, mám pro vás další milou zprávu. Plakáty od Via Martine, ale i mnoho dalších, nyní seženete v českém e-shopu BUTIK PAPER. Já si tu vybrala plakát Sit z nové kolekce Model Draving, který je tištěný na kvalitním 400g papíru, a u kterého mám pocit, že v paspartě vynikne ještě více.

Takže pokud jste fandy plakátové tvorby Via Martine, grafické designérky Silke Bonde či belgické designérky Sarah, tvořící pod značkou Coco Lapine design, mrkněte na stránky nového e-shopu BUTIK PAPER. Jo a ještě mám pro vás jednu malou informaci a to sice, že sortiment tohoto e-shopu se bude ještě více rozšiřovat. ;-)

Krásný sváteční den, moji milí.
Katka





3 komentáře: