neděle 10. prosince 2017

Představujeme / Vánoce s Milky.cz

Když mě Terezka z e-shopu milky.cz oslovila s nabídku představení u nás nově dostupné dánské značky Felius Design, nezaváhala jsem ani na vteřinu. Jejich čísla a dekorativní stromečky jsou pro mě notoricky známé díky Instagramu už poměrně dlouhou dobu. 

Naskytla semi tedy další možnost vánočně dekorovat náš domov pomocí možná pro někoho trochu netypických vánočních ozdob. Možná netypických, ale o to mně bližších. Vše, co je jen trochu jiné a neobvyklé, na mě odmala působí jako magnet...

Sadu černých vánočních stromečků doplnila adventní svíčka s čísly, kterou si můžete každý večer zapálit a odpočítávat onen slavný den... 

Stromečky u Terky v e-shopu seženete i v elegantní bílé barvě a společně s černými stromky si můžete třeba vytvořit váš vánoční les :)

Suché větvičky modřínu v jednoduché váze jsem ozdobila bílými srdíčky, závěsnými stromečky a 3D hvězdičkami. Pomocí těchto ozdob můžete vykouzlit jednoduchou a přitom velmi vkusnou vánoční dekoraci. Větvičky modřínu ve váze doplnil set keramických svícnů od COOEE. Menší ze svícnů má lesklou povrchovou úpravu, větší má naopak povrch matný. A jak už jsme u značky COOEE zvyklí, opět se jedná o krásnou a minimalistickou záležitost hodnou každého interiéru.

Dokonalý je rovněž set vykrojených bílých stromečků, který jsem doplnila o stromečky dřevěné. Kombinace bílé barvy a světlého dřeva je prostě nadčasová věc...

Tak jako minulý rok i letos jsem Kubus svícen od By Lassen dozdobila adventními čísly od Felius Design, které jsou na milky.cz skladem ve třech variantách - vykrojené bílé, plné bílé a plné černé.  

S polečně s vánoční kolekcí od Felius mi přišlo ještě pár kousků od Zakkia, o kterých jsem psala tady. Pro mě naprosto dokonalé jsou jejich černé hrnky v matné povrchové úpravě. Přála jsem si  poslat rovnou 2 kusy, protože jsem si jimi chtěla udělat radost ještě před Vánoci. Svařáček z nich chutná parádně :) Kulatý podnos z betonové směsi je perfektní k servírování vašich oblíbených dobrot, anebo jej můžete využít jako dekorativní podnos na svíčky. Poslední kousek od Zakkia, který dorazil, je černý betonový kužel. Ten může sloužit jako stylové těžítko na vaše dokumenty, nebo si na něj můžete navěsit vaše hodinky či šperky. 

Na poalední fotce jsem pro vás cvakla žhavou novinku - mosazný tácek od NUR. Nádhera, že? 





















UložitUložitUložitUložit

2 komentáře: